今天靈修文章裡的禱告:

"Jesus, even though I don't always feel like it
and life tries to get me to quit,
I believe You have a great plan for my life.
I choose to trust You to help me live the dream
You've given me more than I trust my circumstances."

已經有多久了,沒有夢想,再也沒有。

每天作著該做的事,在家在教會。

今天看了這篇靈修,一陣感慨。。


神阿,你在我生命中有great plan only for me?

神阿,你給我的夢想是什麼呢?

不管我的環境如何,狀況如何,

我要相信你為我有美好的計劃,

是一個討你喜悅,為你而活,

也讓我覺得有人生價值的,

是你單單為我的夢想。。。
arrow
arrow
    全站熱搜

    雅雅~ 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()