http://f8.wretch.yimg.com/yastudio/9/1496168584.jpg

 

What are the major changes inside of you ?

一個認識16年的老朋友在Facebook上問我這個問題。。。

一看這個問題,就覺得好像得寫一篇Blog 文章來好好説明一下。

 

但是突然覺得有首詩歌, 可以很清楚的表達我的心境。。。

Why have You chosen me

 

Why have You chosen me out of millions Your child to be

You know all the wrongs that I have done

Oh how could You pardon me, forgive my iniquities

To save me give Jesus Your son

 

But Lord help me be what You want me to be

Your word I will strive to obey

My life I now give, for You I will live

And walk by Your side all the way

 

I am amazed to know that a God so great could love me so

Is willing and wanting to bless

His grace is so wonderful, His mercy so bountiful

I can't understand it I confess

 

But Lord help me be what You want me to be

Your word I will strive to obey

My life I now give, for You I will live

And walk by Your side all the way

 

哦!主,塑造我 使我合你心意,我願盡力遵行你話;

我今獻生命,願為你而活;

與你同行永不回頭。。。。

 

 

 

(中文歌詞)

祢為何揀選我

主 祢為何從萬人中 揀選我做祢兒女,祢知我過犯那麼多
喔主!祢赦免了我,掩面不看我罪過,賜下愛子耶穌拯救我
喔主 幫助我成為祢的樣式,順服主的旨意永不渝
如今獻生命,為主而生活,與主一同行到永遠
何等奇妙至大真神之愛,竟然臨到我,我願歌頌讚美主名
救主恩典多稀奇,救主憐憫大又多,使我細思量  難明瞭
喔主 幫助我成為祢的樣式,順服主的旨意永不渝
如今獻生命,為主而生活,與主一同行到永遠

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    雅雅~ 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()